Το καλάθι αγορών είναι άδειο.

ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50 € < 3Kg

Συχνές Ερωτήσεις

Μεταφορικά

Αποστολές σε Ελλάδα

Η παραγγελία σας αποστέλλετε ή με ΕΛΤΑ courier ή με ACS ανάλογα τον προορισμό. Το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 3.5€. Για παραγγελίες άνω των 50€ το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν.(Το κόστος μπορεί να μεταβληθεί σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους, πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη). Αν επιλέξετε την μέθοδο πληρωμής Αντικαταβολή θα χρεωθείτε επιπλέων 1,5€ στο σύνολο της παραγγελίας σας.

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι από 1 έως και  5 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής της. Τα δέματα παραδίδονται από Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:00 - 20:00  Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η παράδοση της παραγγελίας σας ο αποστολέας θα σας αφήσει ένα σημείωμα (sms) για τον τρόπο παραλαβής και επικοινωνίας με το υποκατάστημα της courier. Μπορείτε να ψάξετε το δέμα σας με τον αριθμό αποστολής που θα λάβετε με mail από εμάς στον ιστότοπο της ΕΛΤΑ courier -> Βρες το εδώ  ACS -> https://www.acscourier.net/el/track-and-trace

*Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.

 

Αποστολές σε Κύπρο

Η παραγγελία σας αποστέλλετε με ACS ανάλογα τον προορισμό. Το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 3.5€. Για παραγγελίες άνω των 50€ το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν.(Το κόστος μπορεί να μεταβληθεί σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους, πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη). Δεν υπάρχει δυνατότητα να επιλέξετε την μέθοδο πληρωμής Αντικαταβολή. 

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι από 5 έως και 12 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής της. Τα δέματα παραδίδονται από Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:00 - 20:00  Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η παράδοση της παραγγελίας σας ο αποστολέας θα σας αφήσει ένα σημείωμα (sms) για τον τρόπο παραλαβής και επικοινωνίας με το υποκατάστημα της courier. Μπορείτε να ψάξετε το δέμα σας με τον αριθμό αποστολής που θα λάβετε με mail από εμάς στον ιστότοπο της  ACS -> https://www.acscourier.net/el/track-and-trace

*Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.

Τρόποι πληρωμής

1) Πιστωτικές ή Χρεωστικές κάρτες
Μπορείς να πληρώσεις με πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners. 


Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha  e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.


2) Τραπεζικό έμβασμα ή Ε-Banking
Εύκολα, γρήγορα και ασφαλή μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας μέσω τραπεζικών εμβασμάτων
ή ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω E-Banking στις παρακάτω τράπεζες.

  • Επιλέξτε την Μέθοδο Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό για να εκτελέσετε την παραγγελία σας.
  • Καταθέστε τα χρήματα σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς.
  • Στείλτε μας το αποδεικτικό κατάθεσης στο sales@seastore.gr, ώστε να προχωρήσουμε στην εκτέλεση της παραγγελία σας.

Τράπεζα  Alpha Bank

Αριθμός Λογαριασμού : 662002002015080

IBAN : GR69 0140 6620 6620 0200 2015 080

Τράπεζα Πειραιώς

Αριθμός Λογαριασμού : 6372-142003-411

ΙΒΑΝ : GR89 0171 3720 0063 7214 2003 411

Τράπεζα Eurobank

Αριθμός Λογαριασμού : 0026 21 0200532283

IBAN : GR34 0260 1640 0002 1020 0532 283

3) Αντικαταβολή

4) PayPal
Online στιγμιαία μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα Paypal.com

 

Επιστροφές

Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.

 

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

 

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.

 

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: 

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί.

 

Αλλαγές προϊόντων γίνονται στις περιπτώσεις:

Διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παραγγείλατε, λόγω λάθους της εταιρίας

Σε περίπτωση όπου το νούμερο – μέγεθος κάποιου προϊόντος δεν σας ταιριάζει

Εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε προϊόντα που έχετε λάβει, τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, αλλά θέλετε τα τα επιστρέψετε για προσωπικούς λόγους.

Στις περιπτώσεις 1, 2  τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τo seastore.gr

 

Σε κάθε περίπτωση το seastore.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης, τότε η εταιρεία θα καταβάλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με την κατάσταση του προϊόντος και την τρέχουσα εμπορική του αξία του και αφού προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης του στο κέντρο διανομής μας.

Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.

 

Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από αυτήν που αντικαθιστά. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά. Τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα αντικαταβολής καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από την νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.

 

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε μερική ή ολική επιστροφή χρημάτων σε διάστημα εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης.

 

Δεν θα γίνονται αποδεκτές επιστροφές και υπαναχωρήσεις εάν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία στα παρακάτω στοιχεία.

 

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2842 0 23026  e-mail: sales@seastore.gr 

Διεύθυνση: Κύπρου 29 Ιεράπετρα, Κρήτης τ.κ 72200 

 

 Προσοχή !!! 

 

 

1) Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης θα πρέπει να απευθύνεστε στον αντιπρόσωπο την κατασκευάστριας εταιρίας στην Ελλάδα.

NOMIMH ΕΓΓΥΗΣΗ EΙΝΑΙ:

Οι πωλητές προϊόντων είναι υποχρεωμένοι να εγγυώνται στους καταναλωτές ότι τα προϊόντα τους συμμορφώνονται με το σχετικό συμβόλαιο πώλησης για περίοδο δύο ετών μετά από την παράδοση του προϊόντος.

Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σας παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε:

Τη δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και χωρίς δική σας επιβάρυνση. ή Την προσήκουσα μείωση της τιμής ή την υπαναχώρησή σας τη σύμβαση εάν δεν ήταν δυνατή η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος. ή

εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος δεν είναι δυνατή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή χωρίς δική σας επιβάρυνση.

Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα κατοχυρωμένα σας δικαιώματα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο European Consumer Centers.

 

2) Σπασμένο ταλαιπωρημένο προϊόν λόγο κακής μεταφοράς.

 Έχετε υποχρέωση όπως αναφέρετε και στα μεταφορικά, κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα. Στην περίπτωση παραλαβής του δέματος το seastore.gr δεν φέρει καμία ευθύνη. 

TOP